Alla inlägg den 18 februari 2010

Av beautifulangel - 18 februari 2010 23:00

Tänkte faktiskt skryta lite nu. Jag har ju trots allt världens bästa pojkvän och jag lovar att den som rör den dör. Ni behöver inte ens tänka den hemska tanken att sno honom. Lovar att ni aldrig kommer lyckas. Sorry bitches!

Han är typ världsbäst? Nejnej, ingenting mot vad han är. Obeskrvligt underbar. Det är vad han är. Finns ingen bättre kan jag lova, ledsen om jag tog honom men vad gör man om man blir kär? Hm, jadu. Man satsar och ser vart de leder, och förhoppningsvis till något gott.

Aldrig har jag känt något så starkt för någon. Du får mig att le när jag helst vill sjunka under jorden. Det är ju helt otroligt hur du lyckas men sorry, ja vet faktiskt ditt knep. Du är så enormt omtänksam, att bara vet att du finns där får mig helt ur balans.

Ja vet, jag är inte världens bästa flickvän men det är inte så enkelt när du är helt fantastisk. Man kan inte vara bättre, du är bättre än bäst.


Föralltid låter som en omöjligt ord. För vem kan veta vad som kommer hända om en vecka, en månad, ett år, 20år men en sak vet jag. Jag kommer alltid finnas där och älska dig från djupet av mitt hjärta för du känns så sjukt rätt. Du är helt enkelt den bästa människa jag mött. Någon jag aldrig vill och ska mista. Jag kan inte se de. Du lättar på det hårda trycket, jag får ur mig saker jag vanligtvis inte brukar prata med folk om. Du får mig till något bättre, du gör livet enklare att leva.

Vet ärligtalat inte vad jag ska säga för att få dig att verkligen förstå hur mycket du betyder för mig. Dom rätta orden finns inte. Dom har heller aldrig funnits. Jag ska försöka visa det helt enkelt, det är inte det enklaste men ja vet att jag ska klara de. För det är med dig jag mår som bäst, det är med dig som jag glömmer bort all skit och vågar uttrycka mig. Jag vågar vara mig själv. Jag är den jag brukade vara förut. Den jag tyckte om att vara. Visst är jag inte så exakt hela tiden, det spårar ur ibland. Förlåt, lyckan går över styr och jag tänker mig inte riktigt för. Måste ändras om jag ska lyckas bevisa allt jag vill.


Med dig har jag fått mina 3 bästa månader i mitt liv. Att vara med dig är helt underbart, det absolut jag vet. Jag kommer aldrig glömma allt jag delat med dig. Det är omöjligt att glömma.

Jag älskar dig så obeskrivligt mycket Simon<3  

   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards