Direktlänk till inlägg 11 januari 2010

de börjar släppa,

Av beautifulangel - 11 januari 2010 22:02

Nu har skolan dragit igång igen och det känns. Tunga och kalla mornar men jag klarar de bra tycker ja. Inte kommit för sent en gång sen vi började men man ska inte säga säga för mycket. Bara gått 3 dagar, imorn är det den fjärde. Riktigt förbannad på min läkare. Min hals har ju inte känts så bra tidigare men nu känns det helt okej, som du brukar med lite små ont ibland annars inget och nu idag så ringer hon och säger att jag ska käka pencilin (?) de är det enda jag fattar. Resten är blablabla. Hon snackar ju någon blandning mellan arabababa och svenska så man förstår ju inte allt. Ska byta läkare, den tanten kan man ju inte ha om man inte fattar vad hon säger. Men iallafall så ska man käka den där skiten i 10 dagar. Yay, jag är ju sååå glad -.-

Skoldagarna har varit toknajs med min klass. Älskar den! oj, utan dom hade jag hoppat av för länge sen och ja, jag vet inte vad. Någon annan jag älskar är också Simon. Shit.. jag är in lovelovelove. Tok kär i den killen, tänk vad han kan få en att må bra. Helt sjukt men gosh, awsome (a) Lite mer nice är väl att man får träffa honom i helgen också, om han mår bra vill säga : o annars blire bläbläblä.


Tappat suget av att plugga. I skolan går det men när man kommer hem, är alldeles för trött och vill bara sova. Orkar inte. Kommer inte bli bra i slutändan men imorn går man inte alls länge, kvart över 12. Då ska man runt på stan, kolla efter sommarjobb och hämta ut medicin sen hem och plugga! Inte vad jag vill men det måste göras.

If i could turn back time. Just see you one more time..
Det är tungt. Nu när jag vet att allt är och var en lögn. Jag kanske gjorde ett misstag men du har gjort ännu mer fel än mig. Ljugit om allting, jag hade hoppats på vänskap. Men fuck heller, dina ord dödar. Det gör ont. Låt mig vara lycklig nu, snälla?  Jag är lycklig med bästa killen i världen. Han känns rätt, låt mig få njuta nu. Ta igen tid jag missat med honom. Jag behöver de.

En del saker berättar man inte för människor men dom vet om det iallafall. Jag har mycket ingen vet ännu men jag ska berätta. Inte för alla men för någon jag vill berätta för. Någon jag känner att jag borde öppna mig för mer. Någon som är ärlig för mig, som aldrig förr. Som jag faktiskt litar på. Känn dig älskad, av mig kommer du vara de föralltid..<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beautifulangel - 18 februari 2010 23:00


Tänkte faktiskt skryta lite nu. Jag har ju trots allt världens bästa pojkvän och jag lovar att den som rör den dör. Ni behöver inte ens tänka den hemska tanken att sno honom. Lovar att ni aldrig kommer lyckas. Sorry bitches! Han är typ världsbäst? Ne...

Av beautifulangel - 9 februari 2010 17:55

Jag försöker men gamla minnen drar mig tillbaka. Det är tungt att höra orden som man tänker på dagligen. Jag hatar de här. Önskar bara jag kunde plocka ut de ur minnet, vore bäst så.. går inte precis att bara låtsas att inget har hänt och sen gå vida...

Av beautifulangel - 22 januari 2010 18:39

Rolig fredag! eller inte, inget att göra. Alla är typ upptagna men men, nästa helg är jag upptagen! =) åker till stockholm och spenderar helgen med simon, får ju förhoppningsvis pengar nästa lördag också så har mina planer för att dra med honom på en...

Av beautifulangel - 20 januari 2010 17:45

Jag känner att de är ni som fattas. Jag behöver er. Ni fattas, även om jag kämpar för ett liv utan er så börjar jag inse att jag behöver er nu. Jag har många som stöttar mig nu. Jag är hur glad som helst för de. Jag har någon jag kan prata ut med och...

Av beautifulangel - 19 januari 2010 14:27

Härlig dag! Började halv 9 slutade 12.10. Kändes skönt att sluta tidigt med tanke på att man inte mådde bra. Gårdagen var riktigt kul ;D åkte pulka i vilsta med klassen och fyfan va kul vi hade x) åkte på en matta från idrotten från toppen av backen....

Ovido - Quiz & Flashcards